There’s no rest for the wicked

Jednak nie pojechałam wtedy oglądać tego domu. Po wyjściu z pracy dostałam SMSa o treści „Dom nieaktualny”. Wieczorem niespodziewanie zadzwonił Pośrednik, proponując inny dom. Wtedy dowiedziałam się, że poprzedni dom nie tyle jest nieaktualny, co posiada pewne wady, więc Pośrednik mi go nie poleca.

Przyznam, że ta szczerość była zaskakująca.

Z drugiej strony, na pośrednikach w obrocie nieruchomościami ciąży pewna odpowiedzialność w związku z wykonywaną działalnością. Wpadka z ich strony może przełożyć się na odpływ klientów i mniejsze zarobki. Zadowolony klient prawdopodobnie poleci firmę komuś innemu. Niezadowolony – cóż… Negatywna opinia ma o wiele mocniejszy impact. A Internet jest potężną bronią.

Kolejny telefon był od mojego taty. Zaproponował, że powinnam trochę odpocząć, bo tracę czujność.

No i akurat wtedy, gdy postanowiłam zrobić sobie kilkudniową przerwę w przeglądaniu ofert nieruchomości, zadzwonił kolejny Pośrednik z informacją o innym domu, który mogłabym obejrzeć.  Zmówili się, czy co?

Btw, ostatnio muzycznym tłem dla bloga została monotematyczna Taylor Swift – Ma takie cudownie dramatyczne teksty piosenek.

Skomentuj

