Particles of the Universe

Ostatnio przejrzałam tyle ofert, że jest mi już niedobrze i oczy mam czerwone jak u królika. Wyszperałam jeszcze kilka nieruchomości wartych obejrzenia, ale na chwilę obecną udało mi się zaaranżować tylko jedno spotkanie, głównie dzięki temu, iż jest to oferta bezpośrednia i byłam w stanie skontaktować się z WN. W pozostałych przypadkach albo WN przebywają za granicą i jedynie bywają w Polsce (Myślę, że dobrym pomysłem byłoby zatem powierzenie komuś kluczy do nieruchomości…), albo byczą się w sanatorium i wrócą za miesiąc, albo, jak twierdzi Pośrednik, nie można się do nich dodzwonić, gdyż mają wyłączoną komórkę. Do tego mnóstwo fake’owych ogłoszeń, które wiszą na portalach w stanie „Aktywne”, podczas gdy nieruchomości zostały już dawno sprzedane – Zwariować można.

Ponadto ostatnio przelotem zerknęłam na kilka designerskich blogów, oferujących porady dotyczące urządzenia mieszkania/domu oraz makeover niemodnych, nudnych pokoi. W głowie zaczynam powoli tworzyć sobie wstępne koncepcje kolorystyczne, ale jako że lubię klasykę i minimalizm, raczej nie będę kierować się trendami, a własnym gustem. Lub jego brakiem. Zależy od punktu widzenia – Ja jakoś z tym żyję.

Przy okazji buszowania po sieci natrafiłam na artykuł, po lekturze którego nadal nie mogę się otrząsnąć. Drogie matki i ojcowie pociech! Niniejszym śpieszę Was uświadomić, o ile informacji takowych jeszcze nie posiadacie, że jakieś tam zwyczajne dokumentowanie poczynań Waszego potomstwa na FB jest już, niestety, passé. Teraz zakłada się dziecięce blogi modowe, w których do czytelnika uśmiechają się z czarno-białych (retro!) lub kolorowych zdjęć buzie małych rozrabiaków, w wyrafinowanych stylizacjach niczym z żurnala. Zatem, do dzieła! Niech kreatywność Was nie opuszcza w tym całym szaleństwie.

Skomentuj

