Spokojnie, to tylko awaria

Zorientowałam się właśnie, że minął już tydzień, a ja nic tu nie piszę. Bezczelna-m!

Nie piszę, ponieważ siedzę z nosem w ofertach. Ba, z całą głową, ramionami, korpusem i wszystkim, co przynależy do mnie. Natrafiłam na nowy portal, który jakoś wcześniej umknął mojej uwadze, i w ciągu ostatnich dni przeglądałam znajdujące się tam oferty. Mailowałam. Dzwoniłam. Dzwoniono do mnie lub próbowano. Jeden wielki chaos. Jestem już na tym etapie, że wieczorem wysyłam e-maila z zapytaniem o ofertę do pośrednika, a następnego dnia podczas rozmowy telefonicznej KOMPLETNIE nie mogę sobie przypomnieć, o jaki dom chodziło. Szeregówkę? Nie? O, wolnostojący? A… który? Aaa TEN! Ok… – Tak mniej więcej przebiegają teraz rozmowy.

Poza tym, wczoraj otrzymałam SMS, który totalnie mnie rozczulił. Był od Pośrednika, bardzo sympatycznego, z którym ostatnio nie miałam kontaktu. Wiadomość brzmiała: „Witam! Czy Pani jeszcze szuka domu?” …Nie, nie szukam. Bardzo śmieszne.

Pozostając w temacie pośredników: Aktualnie współpracujemy ściślej z 3, a mniej ściśle z 2 kolejnymi. W międzyczasie wypracowałam taką procedurę, że po znalezieniu oferty przetrząsam portale w poszukiwaniu ofert dotyczących tej samej nieruchomości od agencji, które lubię. A co. Szkoda mi czasu na użeranie / dogadywanie się z dziwnymi ludźmi, skoro mam już fajne, sprawdzone kontakty. A że jedna nieruchomość jest prezentowana na portalach przeciętnie przynajmniej w 5 różnych odsłonach, istnieje spora szansa, że trafię na któregoś z „moich” pośredników. Przy okazji porównam zdjęcia oraz opisy, otrzymując pełniejszy obraz całości przed obejrzeniem domu „na gruncie”.

Tak w ogóle, jutro rano planujemy oblecieć kilka nieruchomości. Jednak z uwagi na fakt, iż trwa karnawał 🙂 relacji z wycieczek krajoznawczych możecie spodziewać się dopiero w okolicy niedzielnego popołudnia.

Skomentuj

