Can you press delete while starting up?

Oficjalnie ogłaszam dzisiejszy dzień dniem męczenia współpracowników. W szczególności Francuzów. Szczególnie jeden w trakcie rozmowy telefonicznej tak uroczo się jąkał, że z miejsca podbił moje serce. Ale po kilku dniach walki partyzanckiej z aplikacją przynajmniej wiem, że to, co nie chciało mi działać, nie było moją winą. Tym razem.

Tak w ogóle wróciliśmy niedawno do domu. Po długim dniu pełnym rozmaitych atrakcji rosołek taty działa niezwykle kojąco. Poprawiony resztką nalewki od mamy koleżanki. (Pyszna jeżynowa nalewka, tak przy okazji.) Dzisiaj w towarzystwie WT odwiedziliśmy dwa domy, które oglądaliśmy, zdaje się, przed świętami. Dokładnie nie pamiętam. Zresztą, to naprawdę mało istotne. Dom A ma ładniejszą działkę, ale jest bardziej kompaktowy, wymaga zmiany ogrzewania i wpasowania w tę układankę drugiej łazienki (istniejąca jest naprawdę malutka). Otoczenie średnie. Podobno w powietrzu czuć było zapachy przemysłowe. Jednak mój zmysł węchu dzisiaj odmówił posłuszeństwa i ja nic nie czułam specyficznego. Z kolei dom B ma mniejszą działkę, czuję się w nim swobodniej, ponieważ wewnątrz jest bardziej przestronny, ale wymaga większego remontu (zastanawia mnie też kwestia bliskości kopalni i nieznaczna pochyłość podłóg), posiada bardzo stromy zjazd do garażu i dodatkowo to użytkowanie wieczyste… Moja mina wyraża pełen entuzjazm. Powoli zmieniam się w grumpy cat. O, znalazłam nawet obrazek dla siebie:

Jutro mamy w planach oględziny jednego domu, a w środę 2 kolejnych. Podczas weekendu jeszcze kilku. Damy radę, a co.

Tymczasem obok mnie MDP komentuje ofertę otrzymaną w mailu od jednego z pośredników: „Stan taki sobie… Meble jak od prawnika… I te balustradki, z elfiego, no… Zobacz, na zdjęciu nr 5, to jest żywy pies czy martwy?” 😀

Skomentuj

