Dzisiaj wieczorem mam wychodne

Dziś odchorowałam swoje Currahee. Mimo to uważam laser paintball za świetną rozrywkę – nawet gdy podczas gry w głowie ciągle słyszałam głos MDP, ponaglający mnie do biegu, zamiast tkwienia w miejscu i tym samym wystawiania się na łatwy cel. (MDP zawsze krzyczy, zerkając mi zza ramienia, gdy gram w gry komputerowe.)

Stan prac: Telefonicznie nadzorowałam wywóz szamba, które pełniusieńkie łaskawie zostawili nam poprzedni właściciele domu. Wbrew pozorom, dom jest podłączony do kanalizacji, ale w piwnicy pozostawiono dziwny patent ze starym szambem. Na wszelki wypadek musimy upewnić się, do czego wszystko jest podłączone i w przyszłości zlikwidować szambo.

Natomiast jutro prawdopodobnie czeka mnie wyprawa po panele, hurray.

Skomentuj

