Gdyby szafa miała sznurek, to by była windą

Do sklepu meblowego ostatecznie nie zajrzałam, gdyż zbrakło czasu. Podczas weekendu położyliśmy panele w salonie, a potem daliśmy sobie trochę odpoczynku. Wczoraj znowu pomieszkiwałam w Praktikerze, a dziś razem z MDP sapaliśmy z irytacji w IKEI.

Coś nas ta IKEA prześladuje… W piątek nie zamówiłam szaf, ponieważ chciałam przemyśleć kolor mebli i możliwość ich ustawienia w garderobie. W sklepie dostałam listę poszczególnych elementów szaf, bom wygodna i planowałam złożyć zamówienie w sklepie internetowym. W domu weszłam na stronę, w moduł wyszukiwania, a tu niespodzianka. Podstępne brzydoki mają inne numery artykułów w sklepie internetowym niż na mojej sklepowej liście. Wysłałam zaraz e-maila do sklepu z prośbą o pomoc, ale oczywiście (bo jakżeby inaczej) nie doczekałam się odpowiedzi, więc dziś musieliśmy udać się tam osobiście. Witajcie w erze technologii!

Przejście na skróty do konkretnego działu nie bardzo nam szło (gubię się w tym wewnątrz-sklepowym slalomie), więc natruchtaliśmy się nieco po sklepie, by w końcu trafić na miejsce. Po długich namysłach i oszacowaniu ilości (głównie moich) ubrań zdecydowaliśmy się na 5 segmentów, zamiast 4 (znaczy się 3 dla mnie, 2 dla MDP – Sprawiedliwy podział :D). Każdy z nich ma wymiary: 50x60x236, więc powinny ładnie zagospodarować całą ścianę. A jako żeśmy leniwi i ilość kartonów podanych w zamówieniu nieco nas zaskoczyła (48! Skąd tyle?!) wybraliśmy opcję „na bogato”, czyli zrzucenie kompletowania elementów szaf i ich transport na IKEĘ i jej podwykonawców. A co.

Skoro wszystko tak ładnie i sprawnie poszło, skąd to posapywanie? Ano stąd, że gdy już odstaliśmy swoje w kolejce do kasy, kolejne 40 minut spędziliśmy przysypiając na kanapie w kolejce do obsługi klienta, w celu ustalenia szczegółów transportu.

I tak: Pojutrze dostawa, yay!

Skręcanie szaf będzie jedną wielką przyjemnością, yay! …

Skomentuj

