Coins in a fountain

Na kolacyjkę ugotowałam sobie woreczek bobu i skubiąc go, rozmyślałam, jak to brakuje A., towarzyszki do jedzenia 🙂 Wspominałam Ciebie nad tą miską bobu.

Moi wierni czytelnicy narzekają na brak update’ów, więc siadłam i spróbuję coś napisać, mimo że oczy się kleją, a kot skutecznie stara się uniemożliwić mi pisanie. Ostatnio gad czatuje, aż siedząc na krześle przysunę się nieco bliżej monitora i powstanie szpara pomiędzy mną a oparciem, w którą będzie można szybko i zwinnie się wcisnąć. Ba, żeby to wystarczyło, lecz nie! Sierściuch następnie wierci się strategicznie, spychając tyłkiem biedną właścicielkę z krzesła. Co za bezczelność, doprawdy! 😉

A wracając do tematu przewodniego bloga:

Po powrocie z wakacji udało mi się zrealizować tylko jedną rzecz, a mianowicie zakupiłam lakier i inne materiały do renowacji mebli. Pogoda podstępnie płata nam figle, w ciągu dnia świeci ładne słoneczko, które, gdy wychodzimy z pracy, ustępuje miejsca burzy. A ja niestety muszę wynieść się z meblami na dwór i przejechać po nich szlifierką. Zatem czekam. Na Godota.

Czasem nie mogę już patrzeć na te kartony, ale cóż można zrobić. Macham na to ręką i dalej żyję w prowizorce, z nadzieją, że kiedyś w końcu będę miała ładne meble i się rozpakuję.

Może coś się ruszy dzięki koleżance, która najprawdopodobniej użyła Zastraszania lub Uroku osobistego na panu stolarzu z poprzedniego postu, gdyż stawił się dziś u nas w asyście wspomnianej wyżej koleżanki i jej rodzica (Brzmi to bardziej, jakby został przemocą doprowadzony na miejsce ;P), i po moim natrętnym marudzeniu zgodził się zabrać do pracy za miesiąc.

Ja tymczasem, niczym Yoda, cierpliwość ćwiczyć będę.

Skomentuj

