Choke-choke-choke-chokecherry!

Hurray hurray! Zamówione przeze mnie dwie szafki nocne już dotarły. Na realizację zamówienia miałam czekać calutki miesiąc, dlatego dzisiejszy telefon ze sklepu był dla mnie miłym zaskoczeniem. I tak w przedpokoju stoją i wietrzą się ze świeżej bejcy dwie sosnowe szafki nocne w szaro-brązowym kolorze mojego łóżka i regału z IKEI.

Zatem do wykończenia sypialni pozostało dokupić lampę wiszącą i 2 lampki nocne, a także pomalować tę nieszczęsną komodę. Gdy już namyślę się co do zmiany gałek, znaczy się. Komoda owa jest, w mojej opinii, w stylu rustykalno-góralskim, z ozdobnymi wykończeniami i okrągłymi gałkami. Deskę-wykończenie można bez problemu zdemontować, nieco większy problem przedstawia zmiana gałek. Uparłam się na nowoczesne uchwyty, więc muszę pokombinować, jak zaszpachlować dziury po gałkach, jak już się ich pozbędę. MDP oczywiście nie widzi problemu, by je zostawić, ale aż takiego eklektyzmu stylów nie chcę mieć w sypialni 😉

Tyle w sprawie remontu.

Już prawie połowa sierpnia. Niektórzy wiedzą, jak znacząca to pora roku, ponieważ wtedy jest dużo, dużo… czego? No właśnie, aronii!

Tym razem moja E. zadbała, bym nie nudziła się w kuchni 😉 i tak oto dostałam dziś cały ogromniasty wór aronii. Ślicznych czarnych aronii, z których część powędrowała na razie do zamrażarki (wbrew pozorom jeszcze jest w niej miejsce, co prawda szybko kurczące się, ale jest), a druga część do słoja na nalewkę. Pokładam w niej większą nadzieję niż w kompletnie nieudanych nalewkach kawowej i kakaowej, które po desperackiej próbie uratowania przed ostateczną zagładą zostawiłam na chwilowe zapomnienie w piwnicy.

C’est la vie.

Skomentuj

