Zatkało kakao

Gdy już chciałam dać za wygraną w sprawie zamówionych lamp, w piątek po południu zadzwoniła do mnie pani ze sklepu z informacją o nadaniu przesyłki. Poprosiłam ją o odpowiedni dopisek na liście przewozowym, określający preferowaną porę dostawy. Otrzymawszy w mailu numer listu przewozowego szybciutko wypełniłam jeszcze formularz kontaktowy na stronie firmy kurierskiej i spokojnie trwałam w oczekiwaniu.

Dzisiaj odezwał się kurier. Na wyświetlaczu komórki była godzina 11:24, o tej porze zazwyczaj bywam w pracy, co dziwnym nie jest. Przypomniałam mu o adnotacji na liście przewozowym, kurier oczywiście wyparł się, że nic takiego nie jest tam dopisane i mętnie zakomunikował, że przekaże przesyłkę drugiemu kurierowi, który będzie się ze mną kontaktował bla bla bla, bla bla bla.

MDP podburzył mnie, coby zadzwonić na Infolinię firmy kurierskiej. Zadzwoniłam i, miast wylać wiadro żali, spytałam konsultantkę, w jakich właściwie godzinach pracują kurierzy. Odpowiedź była zaskakująca, przynajmniej dla mnie. Otóż kurierzy rozwożą przesyłki w godzinach 8-12. Wiedzieliście o tym? Bo ja nie. To tzw. usługa standardowa. Oprócz niej można wykupić usługę dostarczenia przesyłki w godzinach 18-22, nieco więcej płatną (ale niewiele). Wot i cała filozofia. Na przyszłość problemu nie budiet.

Skomentuj

